niedziela, 7 grudnia 2014

Koncert Pop&Roll 6.12.2014

Po dwóch dniach dopiero dotarło do mnie co się stało 6.12.2014 był koncert Dawida Kwiatkowskiego koncert otwierający tracę "Pop&Roll" było niesamowicie byłam tam już o 10 rano a koncert zaczynał się 18 a bramki otwierały o 17 poznałam dużo wspaniałych ludzi. A na koncercie było wprost wspaniale Dawid zaśpiewał super  było w ogóle naj naj na wejściu dawali nam zdjęcia były 4 jedno wygrywało spotkanie postanowiłyśmy wziąć to samo zdjęcie umówiłyśmy się tak bo postanowiłyśmy że albo wchodzimy wszyskie albo w ogóle nikt znad nie wchodzi Marta jako jedyna wzięła ile zdjęcie już nie wierzyliśmy że wygramy byliśmy w pierwszym żeście jak wygrałyśmy zaczęłyśmy płakać skakać piszczeć po prostu w to nie wierzyliśmy że się udało weszłyśmy jeszcze z dwoma innymi dziewczynami bo wpuszczali w 5 osób dostaliśmy autografy jego fotograf zrobił nam zdjęcia czekam jak je gdzieś upoblikują odrazu wam je pokaże stałam koło Dawida Na zdjęciu jesto już nasze 3 spotkanie oczy w oczy mogę już oficjalnie powiedzieć że Dawid jest bardzo miłym i sympatycznym chłopakiem ma wspaniały charakter jest po prostu super chłopakiem ma też wspaniały nowy tatuaż bardzo mi się podoba.Mam dużo do napisania a wiem że dużo osób nie lubi dożo czytać. Siema już jest


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz