środa, 8 kwietnia 2015

Obóz z Saszan

Od obozu minęło bardzo dużo czasu było super poznałam wspaniałych ludzi: Wiktorię Luize Magdę Marcela Dominikę Zuzię i wielu innych.
Na obozu było nas 12 były z nami inne obozy np: wokalny, Manga, Fotograficzny, aktorski i wiele innych. Na obozie byłam w pokoju razem z Wiktorią ale na przerwach siedziałam u Miłka ponieważ był tam Marcel i Ignacy byli z obozu mangi i foto ale dobrze sie z nimi dogadywałam mimo różnicy wieku. A zajęcia na obozie były super najbardziej podobały mi sie zajęcia z panem Bartkiem nauczycielem śpiewu ale było wiecej zajęć z innymi nauczycielami pierwszego dnia mieliśmy zajęcia integracyjne i konferencje z Saszan było super po za zajęciami mieliśmy dni otwarte które polegały ma śledzeniu paru idziny na innym obozie był tez konkurs Mam Talent i dyskoteka na której mieliśmy sie przebrać na coś co zaczyna sie na pierwszą literę osozu my sie poznaliśmy na siebie. Po dyskotece Saszan wyjechała ale my dalej sie dobrze bawiliśmy może nie tak samo ale było fajnie. Polecam wam wszyskim obozu  razem z Kompasem ja na pewno sie jeszcze wybiorę .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz